Η Walmart συμφώνησε να καταβάλει 16 δισ. δολάρια για ποσοστό περίπου 77% στην ινδική ιστοσελίδα αγορών Flipkart, σε μία κίνηση που αποτελεί τη μεγαλύτερη ξένη επένδυση της αμερικανικής εταιρείας λιανικών πωλήσεων, καθώς ανταγωνίζεται την Amazon.com σε μια από τις μεγαλύτερες αναδυόμενες αγορές του κόσμου.

Σύμφωνα με αναλυτές που επικαλείται το Γαλλικό Πρακτορείο, πρόκειται για τη μεγαλύτερη εξαγορά παγκοσμίως στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η συμφωνία, που έρχεται ύστερα από σχεδόν δύο χρόνια διαπραγματεύσεων, θα βοηθήσει τη Walmart να σταθεροποιήσει και να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της έναντι της Amazon.com, η οποία φέρεται να προσπάθησε να καταθέσει ανταγωνιστική προσφορά για την ινδική εταιρεία.

«Η Ινδία είναι μια από τις πιο ελκυστικές αγορές λιανεμπορίου σε όλον τον κόσμο, δεδομένου του μεγέθους και του ρυθμού ανάπτυξής της, και η επένδυσή μας είναι μια ευκαιρία να συνεργαστούμε με την εταιρία που ηγείται του μετασχηματισμού του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά», δήλωσε σήμερα σε ανακοίνωση ο Νταγκ ΜακΜίλον, διευθύνων σύμβουλος της Walmart.

Η απόκτηση ποσοστού στη Flipkart, που πουλά τα πάντα -από τηλέφωνα και smartphones έως βιβλία και ρούχα- δίνει στη Walmart πρόσβαση στην ινδική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, η αξία της οποίας θα μπορούσε να ανέλθει στα 200 δισ. δολαρίων σε μία δεκαετία, σύμφωνα με τη Morgan Stanley.