Η Formula 1, η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, θα αποκτήσει σύντομα νέο λογότυπο, με τους νέους ιδιοκτήτες του σπορ να επιθυμούν να βάλουν τη δική τους σφραγίδα.

Το σήμα της Formula 1 είναι από τα πιο ευρέως αναγνωρίσιμα στον κόσμο, όχι μόνο γιατί αποτελεί την ταυτότητα ενός εκ των κορυφαίων πρωταθλημάτων στον χώρο των σπορ, αλλά και γιατί είναι το αποτέλεσμα εξαιρετικής έμπνευσης και δουλειάς. Με απλό τρόπο καταφέρνει να παρουσιάζει το όνομα του σπορ, μαζί με την ταχύτητα, τη δύναμη και την ενέργεια που το χαρακτηρίζουν.

Σε κάθε περίπτωση σε λίγο καιρό θα αποτελεί παρελθόν. Η Liberty Media, ο μιντιακός κολοσσός που πλέον ελέγχει την Formula 1, αποφάσισε να προχωρήσει σε αντικατάσταση, ενόψει της επόμενης σεζόν. Το νέο έμβλημα θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην τελευταία κούρσα της τρέχουσας σεζόν, στο Άμπου Ντάμπι, μάλλον πάνω στο πόντιουμ και στα μπουκάλια με ανθρακούχο νερό με τα οποία θα «μπουγελωθούν» οι νικητές (οι σαμπάνιες δε χρησιμοποιούνται στις Αραβικές χώρες).

f1 logo

 

Τα νέα, εξ Αμερικής, «αφεντικά» θέλουν να αλλάξουν όσο περισσότερα γίνεται, με στόχο να κάνουν το άθλημα πιο μοντέρνο και να αυξήσουν την εμπορικότητά του. Το μάρκετινγκ του σπορ είχε μείνει κάπως πίσω, τα προηγούμενα χρόνια, με την αλλαγή σήματος να αποτελεί ακόμα μία κίνηση με στόχο την ενίσχυση της εμπορικής εικόνας της F1.

Ο Τσέις Κάρι, πρόεδρος της Formula 1, δήλωσε σήμερα πως ελπίζει η αλλαγή λογότυπου να μεταδώσει σε όλους την «νέα ενέργεια» που φέρνει η Liberty Media. Όσον αφορά τη μερίδα των φαν που θα αντιδράσουν στην αλλαγή, ο Τσέις τόνισε πως σκοπός της νέας ιδιοκτησίας δεν είναι να αλλάξει αυτό το σπουδαίο σπορ, αλλά να φέρει αέρα πρωτοπορίας.