Η αμερικανική βιομηχανία Kohler θα γράψει ιστορία στο ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ, αφού θα είναι η πρώτη επιχείρηση της οποίας το λογότυπο θα μπει στο μανίκι της πιο εμπορικής ομάδας στον κόσμο, της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Από το καλοκαίρι του 2017 η Πρέμιερ Λιγκ επιτρέπει στις ομάδες της να έχουν χορηγό και στο μανίκι, εκτός από τον κλασσικό στο μπροστά μέρος της φανέλας. Την πρώτη σεζόν εφαρμογής αυτής της πολιτικής η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήταν από το κλαμπ που δεν την ακολούθησε, ωστόσο αυτό θα αλλάξει από τη νέα σεζόν.

Όπως έγινε επισήμως γνωστό, οι «Κόκκινοι Διάβολοι» ήρθαν σε συμφωνία με τους ανθρώπους της Kohler, η οποία θα είναι ο πρώτος χορηγός μανικιού στην ιστορία της ιστορικής ομάδας. Με τη Γιουνάιτεντ να έχει εκατοντάδες εκατομμύρια φίλους στον κόσμο, η αμερικανική εταιρεία κατασκευών (από υδραυλικά προϊόντα μέχρι, κινητήρες και γεννήτριες) θα εξασφαλίσει πολύ μεγάλη διαφημιστική προβολή.

Για αυτό και σύμφωνα με δημοσιεύματα θα χρειαστεί να καταβάλει 20 εκατ. λίρες κάθε σεζόν (οι δύο πλευρές μιλούν για πολυετή συμφωνία) για να μπορεί να έχει αυτό το εξαιρετικό εμπορικό προνόμιο.

Αξίζει να σημειωθεί πως η χορηγική συμφωνία θα επεκταθεί και στη νεοσύστατη ομάδα γυναικών της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.