Μετά από τέσσερα χρόνια σχεδιασμού και εργασιών η Ατλέτικο Μαδρίτης άνοιξε τις πύλες του νέου της γηπέδου, στο υψηλότερο σημείο του οποίου δεσπόζουν τέσσερις τεράστιες LED οθόνες που λειτουργούν ως πίνακες αποτελεσμάτων, με την ευγενική χορηγία της LG Electronics.

Με σπουδαία ιστορία από την ίδρυσή της το 1903 και πολυάριθμους οπαδούς, η Ατλέτικο Μαδρίτης δε θα συμβιβαζόταν με οποιοδήποτε στάδιο για να αφήσει την ιστορική της έδρα. Με χωρητικότητα 68.000 θεατών, η ομάδα ήθελε το Wanda Metropolitano να αποτελέσει παράδειγμα για σύγχρονα αθλητικά στάδια παντού, προσφέροντας οφέλη που θα απολαμβάνουν οι θεατές. Όσοι πηγαίνουν στο νέο γήπεδο θα μπορούν να παρακολουθήσουν συναρπαστικά παιχνίδια όπως ποτέ χάρη στη συνεργασία μεταξύ της LG Electronics και της Atlético Μαδρίτης. Όλη η δράση θα εμφανίζεται με ευκρίνεια στις LED οθόνες για απρόσκοπτη προβολή από οποιαδήποτε γωνία θέασης του σύγχρονου σταδίου 88.000 τετραγωνικών μέτρων.

Δύο πίνακες αποτελεσμάτων LED με διάμετρο 15,2μx5,6μ ο καθένας, που αποτελούνται από εκατό οθόνες LED με 12mm pixel pitch, ενώ ένας τρίτος πίνακας αποτελεσμάτων των 10μx5,6μ αποτελείται από εξήντα πέντε οθόνες LED με 16mm pixel pitch. Ένας τέταρτος πίνακας διαστάσεων 8,1μx4,6μ θα εγκατασταθεί στο διάζωμα των οπαδών τους επόμενους μήνες. Χάρη στην εξαιρετικά υψηλή φωτεινότητα των οθονών (6.000 nits) κάθε λεπτομέρεια θα είναι ορατή ακόμη και κάτω από το έντονο φως του ήλιου. Όλα ελέγχονται χρησιμοποιώντας τις προηγμένες τεχνολογίες αναπαραγωγής και επεξεργασίας χρωμάτων της LG για εντυπωσιακή απόδοση χρωμάτων.

Για τους διαχειριστές των σταδίων, οι επαγγελματικές οθόνες LED της LG προσφέρουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα χάρη στους γρήγορους χρόνους εγκατάστασης, τις απλές ανάγκες συντήρησης και την αποδοτικότητα της λειτουργίας. Τα ασυναγώνιστα τεχνικά χαρακτηριστικά -όπως η LED ‘κορδέλα’ (ribbon) των 16mm pixel pitch που αποτελείται από 720 οθόνες- προσφέρουν μοναδικό χώρο για τους διαφημιζόμενους ενισχύοντας παράλληλα την εμπειρία των οπαδών με τα στατιστικά στοιχεία των παικτών ενώ παίζουν εμφανίζονται μεταξύ δεύτερου και τρίτου διαζώματος.

«Η συνεργασία μας με την Ατλέτικο Μαδρίτης ήταν μία συναρπαστική εμπειρία, η οποία αποτέλεσε μια μοναδική πρόκληση και ταυτόχρονα ευκαιρία για να αποδείξουμε τα οφέλη των προηγμένων προϊόντων digital signage της LG», δήλωσε ο Kwon Soon-hwang, Επικεφαλής του τμήματος information display της LG Electronics. «Οι οπαδοί της Atlético Μαδρίτης θα είναι σε θέση να ζήσουν μία άριστη εμπειρία θέασης από οποιαδήποτε γωνία και να φύγουν από το στάδιο με πολλές αναμνήσεις».

«Οι εντυπωσιακές οθόνες της LG εκπλήρωσαν την ανάγκη μας για ένα ποιοτικό και αισθητικό αποτέλεσμα για το νέο Wanda Metropolitano», δήλωσε ο Íñigo Aznar, Εμπορικός Διευθυντής της Atlético Μαδρίτης. «Χάρη στην τεχνολογία της LG, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μια αναβαθμισμένη εμπειρία εικόνας και ήχου σε όλους τους θεατές και τα μέλη των συλλόγων που έρχονται στο ολοκαίνουργιο γήπεδο μας, να βιώσουν ζωντανά τους ποδοσφαιρικούς αγώνες, συναυλίες ή οποιαδήποτε άλλη εκδήλωση».