Τα καθαρά κέρδη της Nike για το τρίμηνο Σεπτέμβριος - Νοέμβριος 2017 ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, ωστόσο παρουσίασαν μείωση σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, λόγω της συνεχούς πτώσης της αθλητικής εταιρείας κολοσσού στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το περασμένο τρίμηνο (δεύτερο με βάση το οικονομικό της καλεντάρι) παρουσίασε η Nike, με το στοιχείο που ξεχώρισε και αυτή τη φορά να είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει στο να επανακτήσει το χαμένο μερίδιό της στην αμερικανική αγοράς, που είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο και αποτελεί την έδρα της. Η διαφοροποίηση στις προτιμήσεις του κοινού, που έχουν ανεβάσει κατά πολύ το μερίδιο της Adidas, προκάλεσε μείωση των πωλήσεων, ενώ και τους επόμενους μήνες η κατάσταση δεν πρόκειται να βελτιωθεί.

Αντιθέτως, εξαιρετικά είναι τα νέα που έλαβε η εταιρεία από τον υπόλοιπο πλανήτη, όπου είδε τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν σημαντικά, με χαρακτηριστικά παραδείγματα το έγινε στην ευρωπαϊκή αγορά (+19%), αλλά και αυτήν της Κίνας (+16%). Το τελικό αποτέλεσμα ήταν τα έσοδα να αυξηθούν από 8,18 δισ. το ίδιο τρίμηνο του 2016 σε 8,55 δισ. εφέτος. Τα καθαρά κέρδη, όμως, ήταν κατά 9% λιγότερα (767 εκατ.) Και τα δύο ποσά, πάντως, ξεπέρασαν τις προβλέψεις των οικονομικών αναλυτών.

Ένα άλλο γεγονός που υπερτόνισαν οι άνθρωποι της μεγαλύτερης αθλητικής εταιρείας στον κόσμο, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων, ήταν η εξαιρετική πορεία των διαδικτυακών πωλήσεων. Η Nike έχει ρίξει πολύ μεγάλο βάρος στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, με αποτέλεσμα να δει τις πωλήσεις της σε αυτό το κομμάτι να αυξάνονται κατά 29%. Μεγάλος της στόχος μέσα στα επόμενα χρόνια το 30% των πωλήσεών της να γίνεται ηλεκτρονικά, ποσοστό που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο 15%.