Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών Puma δήλωσε ότι σκοπεύει να επιστρέψει στην αγορά του μπάσκετ, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει για την περεταίρω ενίσχυση της παρουσίας της στις ΗΠΑ και την Κίνα.

Η Puma αποχώρησε από το μπάσκετ πριν από 17 χρόνια και πλέον επικεντρώνει τις δραστηριότητές της στο ποδόσφαιρο, το τρέξιμο και το μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθώς και τον τομέα των προϊόντων για γυναίκες, στον οποίο σημειώνει ιδιαίτερη επιτυχία. Σύμφωνα, όμως, με το πρακτορείο Reuters, η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική και να επιστρέψει στον χώρο του μπάσκετ.

Η εταιρεία παράγει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της στην Ευρώπη, ωστόσο δεν αφαιρεί από την οπτική της την κορυφαία παγκόσμια αγορά αθλητικών ειδών, αυτή των ΗΠΑ και την πλέον αναπτυσσόμενη, αυτή της Κίνας. Στην Puma θεωρούν πως στις ΗΠΑ έχουν πολύ υψηλές προοπτικές ανάπτυξης, ενώ για την Κίνα πιστεύουν πως μέχρι το 2022 θα είναι η κορυφαία τους αγορά.

Σε αυτές τις δύο χώρες τα μπασκετικά είδη είναι ιδιαιτέρως αγαπητά στο καταναλωτικό κοινό, για αυτό και η Puma σκοπεύει να συνεργαστεί με αθλητές και διασημότητες που σχετίζονται με το σπορ για να προμοτάρει τα νέα προϊόντα που θα λανσαριστούν.

Το μεγάλο comeback της Puma

Μετά από ταλαιπωρία αρκετών ετών η Puma δείχνει να ανακτά τη δύναμή της. Το 2017 έγινε το πρώτο έτος που ο ετήσιος τζίρος της ξεπέρασε το φράγμα των 4 δισ. ευρώ, με τους διοικούντες να τονίζουν πως υπάρχουν περιθώρια για ακόμα καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα. Τη χρονιά που πέρασε η γερμανική εταιρεία είδε τις πωλήσεις της να παίρνουν την ανηφόρα σε όλες τις αγορές του πλανήτη, ενώ τα λειτουργικά ετήσια κέρδη εκτοξεύτηκαν από τα 128 στα 245 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα συντελείτε μεγάλη αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Με τον όμιλο Kering, που το 2017 έκανε δική του την Puma έναντι 5,3 δισ. ευρώ, να ανακοινώνει πως θα παραχωρήσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών στους δικούς του μετόχους.