Δευτέρα, 06 Δεκεμβρίου 2021

Το κτίριο που θα στεγάζει 4 σωματεία ΑμεΑ (Aμυμώνη, Ερμής, Νίκη, και Σύλλογος Ατόμων με Σκλήρυνση κατά Πλάκας - ΣΑμΣΚΠ) θα είναι το πρώτο κτίριο που θα ανεγερθεί στο Ελληνικό, στο πλαίσιο της μεγαλύτερης αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Το έργο θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται την άνοιξη του 2022 και η ολοκλήρωση του αναμένεται στο πρώτο εξάμηνο του 2023.

Τα ξημερώματα της Κυριακής ξεκινούν οι εργασίες ανάπλασης της οδού Πανεπιστημίου, στο τμήμα μεταξύ των οδών Αμερικής και Σίνα. Το έργο θα εκτελείται τμηματικά και ο προγραμματισμός των επιμέρους τεχνικών εργασιών έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ελάχιστη δυνατή όχληση σε πεζούς και οχήματα.

Με την υπογραφή της πρώτης Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) για τον Βόρειο Οδικό 'Αξονα της Κρήτης (ΒΟΑΚ), «σηματοδοτείται η έναρξη υλοποίησης του μεγαλύτερου έργου υποδομής που θα γίνει στο νησί τα επόμενα έτη, με πολλαπλά οφέλη για τους κατοίκους, τους επισκέπτες και την οικονομία του», ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΝ, Κώστας Σκρέκας.

Σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκονται τα εργοτάξια στο Ελληνικό, στο πλαίσιο της μεγαλύτερης αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη, σε μια έκταση 6.200 στρεμμάτων που είναι σε εξέλιξη στον πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού και το παράκτιο μέτωπο από την Lamda Development.

Σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκονται οι εργασίες αστικής ανάπλασης της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού και του παράκτιου μετώπου τέσσερεις μόλις μήνες μετά την μεταβίβαση των μετοχών στη Lamda Development από την ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ.

Έντονο ενδιαφέρον από γαλλικές κατασκευαστικές εταιρείες και τράπεζες για το πρόγραμμα «Ύδωρ 2.0» εκφράστηκε κατά τη συνάντηση που είχε ο γενικός γραμματέας Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών, Δημήτρης Παπαγιαννίδης, με τον σύμβουλο για Αγροτικές Υποθέσεις της γαλλικής πρεσβείας στην Ιταλία, Ζαν-Πασκάλ Φαγιόλ, και την Ευσταθία Αντιόχου, υπεύθυνη Μελετών της Οικονομικής Υπηρεσίας της Γαλλίας στην Ελλάδα.

«Ο κ. Καραμανλής παραδέχεται στα "Νέα", μετά τον ντόρο με τα "Μανιτάρια αλά τρεν", ότι τα σιδηροδρομικά δρομολόγια που επιδοτεί το δημόσιο για τις άγονες γραμμές δεν εκτελούνται», υπογραμμίζει σε σημερινή του δήλωση ο τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς.

Ο οικοδομικός κλάδος πλήττεται από έλλειψη χεριών. Ένας από τους λόγους είναι το λιγοστό γυναικείο ενδιαφέρον απασχόλησης. Για να αλλάξει, θα πρέπει να ξεπεραστούν κάποια εμπόδια.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ