Σημαντική αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας παρουσίασε ο Όμιλος Σαράντη κατά το εννεάμηνο του 2020.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του Ομίλου κατά την διάρκεια του εννεαμήνου του 2020 ανήλθαν σε 286,47 εκατ. ευρώ από 266,82 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2019, αυξημένες κατά 7,37%. 

Η Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους 103,32 εκατ. ευρώ κατά το εννεάμηνο του 2020 συγκριτικά με 91,95 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2019, αυξημένες κατά 12,36%. Οι ξένες χώρες, σημείωσαν άνοδο πωλήσεων κατά 4,74% και διαμορφώθηκαν σε 183,15 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2020 από 174,87 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2019. 

Η κερδοφορία του Ομίλου συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη κατά το εννεάμηνο του 2020, υποστηριζόμενη από ισορροπημένα έξοδα διαφήμισης & προώθησης και λειτουργικά έξοδα. 

Ως εκ τούτου, κατά το εννεάμηνο του 2020 τα κέρδη προ φόρων, τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 28,57%, στα 45,52 εκατ. ευρώ από 35,41 εκατ. ευρώ και το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 15,89% από 13,27% το εννεάμηνο του προηγούμενου έτους. 

Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 33,23% το εννεάμηνο του 2020 φθάνοντας τα 36,21 εκατ. ευρώ έναντι 27,18 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2019 και το περιθώριο EBIT ανήλθε στο 12,64% το εννεάμηνο του 2020 από 10,19% την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Για το υπόλοιπο του έτους 2020, η διοίκηση παραμένει αισιόδοξη ότι οι ικανότητες του Ομίλου θα υποστηρίξουν την δυναμική και κερδοφόρα αναπτυξιακή του πορεία μέσα στο δύσκολο αυτό περιβάλλον. Το επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο του Ομίλου, η θέση του στην αγορά και η εύρωστη οικονομική του κατάσταση, αποτελούν τα εχέγγυα για την απρόσκοπτη λειτουργία του και την υλοποίηση του στρατηγικού του πλάνου, το οποίο περιλαμβάνει την συνεχή προϊοντική ανάπτυξη και καινοτομία στις στρατηγικές κατηγορίες, την είσοδο σε γειτονικές προϊοντικές υποκατηγορίες, την επέκταση σε νέες αγορές και τις εξαγορές. Αυτό, σε συνδυασμό με την έμφασή ως προς την ανάπτυξη των περιθωρίων κερδοφορίας και την ισορροπημένη διαχείριση ρευστότητα, θα οδηγήσουν σε περαιτέρω ανάπτυξη πωλήσεων, βελτίωση των περιθωρίων κέρδους και συνεχή δημιουργία αξίας στους μετόχους του.