Η Ogilvy Ελλάδας, με στόχο την εξέλιξη της τεχνογνωσίας της και των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της, ανανεώνει τη δομή του PR.

H ευθύνη της Ogilvy PR μοιράζεται σε τρεις Business Unit Directors.  

Η Κατερίνα Παπαδημητρίου, προερχόμενη από την Touchpoint Strategies, αναλαμβάνει το ρόλο της Business Unit Director, και σε αντίστοιχο ρόλο αναβαθμίζονται οι Μαίρη Χάλαρη και Χάρης Τσίτουρας.  

Η Κατερίνα Παπαδημητρίου κατείχε στο παρελθόν θέσεις ευθύνες σε εταιρείες επικοινωνίας όπως η Touchpoint Strategies και η Civitas. 

Η Μαίρη Χάλαρη, στα 7 χρόνια παρουσίας της στην Ogilvy, έχει την ευθύνη σημαντικών πελατών και έχει υλοποιήσει με επιτυχία σπουδαία projects.

Ο Χάρης Τσίτουρας έχει πολυετή εμπειρία στον στρατηγικό σχεδιασμό σημαντικών έργων για θεσμικούς οργανισμούς και μεγάλες επιχειρήσεις.  

Στα καθήκοντα τους είναι η ανάπτυξη της ομάδας και η επένδυση σε νέα ταλέντα, η συνδημιουργία με το σύνολο των υπηρεσιών της Ogilvy, η ανάπτυξη των επιμέρους εξειδικεύσεων και η στενότερη συνεργασία με τους πελάτες ώστε να επιτυγχάνονται στόχοι που φέρνουν ουσιαστικό αποτέλεσμα στις επιχειρήσεις και τα brands.

O Γιώργος Κωτιώνης, Deputy CEO της Ogilvy δήλωσε: «Στην Ogilvy PR, αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες της σύγχρονης επικοινωνίας, διαδραματίζουμε πρωταγωνιστικό ρόλο, επηρεάζουμε και ανταποκρινόμαστε με ουσιαστικό τρόπο στην ανάγκη για Influence, για βιωσιμότητα, για αλλαγή συμπεριφοράς, για την ανάδειξη ισχυρής εταιρικής κουλτούρας. Είμαστε υπερήφανοι για όσα έχει καταφέρει η ομάδα του PR όλα αυτά τα χρόνια. Η περαιτέρω ενίσχυση της ομάδας και η νέα δομή μας δίνει την ευελιξία, τις εξειδικεύσεις και το ταλέντο να προσφέρουμε αξεπέραστες υπηρεσίες στους πελάτες μας και αποτελέσματα που έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο στο κόσμο και στο business τους».