«Ανεβάζει ταχύτητα» το online κανάλι της Σκλαβενίτης, καθώς η περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος βρίσκεται στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού της αλυσίδας.

Πριν από μερικές ημέρες και συγκεκριμένα στα μέσα Απριλίου ξεκίνησε η λειτουργία του νέου κέντρου εξυπηρέτησης των ηλεκτρονικών παραγγελιών (e-hub) της Σκλαβενίτης στην Κηφισιά, το οποίο εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση την προετοιμασία και παράδοση των ηλεκτρονικών παραγγελιών της αλυσίδας στα βορειανατολικά προάστια και τις γύρω περιοχές.

Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, το νέο e-hub δημιουργήθηκε προκειμένου να συμβάλλει στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των online παραγγελιών του eMarket, καθώς μέσω της συγκεκριμένης επένδυσης οι παραδόσεις στην Αττική από το sklavenitis.gr εξυπηρετούνται άμεσα, με τους χρόνους παραλαβής των παραγγελιών να έχουν μειωθεί αισθητά.

Τέσσερα τα e-hub της Σκλαβενίτης, έρχονται ακόμη περισσότερα
Να σημειωθεί πως το e-hub της Κηφισιάς είναι το τέταρτο κατά σειρά για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, αφού διαθέτει ήδη άλλα τρία. Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη, ένα στον Γέρακα και ένα στην Πυλαία της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές και με στόχο την περαιτέρω ισχυροποίηση του online καναλιού της εταιρείας, σχεδιάζεται η δημιουργία νέων e-hubs για την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των πελατών της, καθώς και η περαιτέρω ενδυνάμωση του eMarket τόσο μέσω της διεύρυνσης κατηγοριών και προϊόντων, όσο και μέσω της επέκτασης του σε νέες περιοχές.

Το eMarket ισχυροποιείται και επεκτείνεται
Το eMarket της Σκλαβενίτης ξεκίνησε στο τέλος του 2020 με πρώτο σταθμό την Αττική, όπου διαθέτει πάνω από 10.000 προϊόντα σε τιμές ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας, ενώ το 2021 επεκτάθηκε σε Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη.

Δέχεται παραγγελίες όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας, ενώ οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν. Στην Αττική οι παραδόσεις των παραγγελιών πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 07:00 έως τις 23:00.

Συνεχίζονται οι επενδύσεις και στα φυσικά καταστήματα
Διατηρώντας την πρωτοκαθεδρία από πλευράς τζίρου και παρά τη μείωση των πωλήσεων που καταγράφεται σε ολόκληρο τον κλάδο της οργανωμένης λιανικής λόγω του κύματος ακρίβειας, η Σκλαβενίτης συνεχίζει τις επενδύσεις και στην κατεύθυνση των φυσικών της καταστημάτων, υλοποιώντας φιλόδοξο σχέδιο ανακαινίσεων.

Υπενθυμίζεται πως, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της αλυσίδας, υπολογίζεται πως εντός του τρέχοντος έτους θα ανακαινιστούν περισσότερα από 40 καταστήματα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ώστε οι πελάτες της αλυσίδας να έχουν ακόμη περισσότερες επιλογές για τις αγορές τους.

Νέες συνεργασίες
Η αλυσίδα ταυτόχρονα «τρέχει» τις εξελίξεις και στο μέτωπο των συνεργασιών. Πριν από περίπου δέκα ημέρες ανακοινώθηκε η συμφωνία της Σκλαβενίτης με την τοπική αλυσίδα SEP Markets Παπαδόπουλος που δραστηριοποιείται στα Ιωάννινα.

Με την εν λόγω συνεργασία η Σκλαβενίτης επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της στην αγορά των Ιωαννίνων, όπου διατηρεί ήδη δύο καταστήματα. Η συμφωνία αφορά αποκλειστικά στην ένταξη εννέα σημείων στο δίκτυο καταστημάτων της Σκλαβενίτης στην ηπειρωτική πόλη, με τη SEP Παπαδόπουλος να διατηρεί δύο καταστήματα από τα έντεκα που διαθέτει συνολικά. Μετά την υλοποίηση της συνεργασίας των αλυσίδων, θα λειτουργούν συνολικά έντεκα καταστήματα Σκλαβενίτης στα Ιωάννινα.

Στα εννέα καταστήματα της SEP Markets Παπαδόπουλος που εντάσσονται στη Σκλαβενίτης απασχολούνται συνολικά 160 άτομα, με την αλυσίδα να διαβεβαιώνει πως όλες οι θέσεις εργασίας θα διατηρηθούν, ενώ στόχος είναι να δημιουργηθούν ακόμη περισσότερες θέσεις εργασίας στο μέλλον. Η ένταξη των εννέα καταστημάτων στο δίκτυο της Σκλαβενίτης θα πραγματοποιηθεί προς τα τέλη Μαΐου, ώστε στη συνέχεια να ακολουθήσει πλάνο ανακαίνισής τους.

Υπενθυμίζεται εδώ πως η Σκλαβενίτης διαθέτει ένα διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων με περισσότερα από 400 σημεία σε όλη την Ελλάδα.