Μία νέα πρωτοβουλία εγκαινιάζει η Eurolife FFH, με σκοπό να βρίσκεται ακόμα πιο κοντά στους ασφαλισμένους της τη στιγμή που θα τη χρειαστούν.

Η εταιρεία έθεσε σε εφαρμογή τη νέα υπηρεσία άμεσης αποζημίωσης σε ζημιές κατοικιών, για τις οποίες το κόστος αποκατάστασης δεν ξεπερνά το ποσό των €3.000. Η διευκόλυνση των ασφαλισμένων της και η αναβάθμιση της εμπειρίας τους αποτελεί διαχρονική προτεραιότητα της Eurolife FFH, η οποία επιδιώκει τη διαρκή εξέλιξη και αναβάθμιση των υπηρεσιών της. Στο πλαίσιο αυτό, δημιούργησε τη συγκεκριμένη υπηρεσία, ώστε να επιταχυνθεί ο χρόνος αποζημίωσης των ασφαλισμένων της, διευκολύνοντάς τους για την άμεση αντιμετώπιση απρόοπτου συμβάντος.

Πρόκειται για μία απλοποιημένη διαδικασία που περιλαμβάνει την καταχώρηση της αναγγελίας την ίδια ημέρα της παραλαβής και την αυθημερόν τηλεφωνική επικοινωνία με τον εκάστοτε ασφαλισμένο. Μέσα από τη διαδικασία αυτή, οι δικαιούχοι ενημερώνονται άμεσα για τις καλύψεις, τις απαλλαγές και τον τρόπο καταβολής της αποζημίωσης, καθώς και για τα έγγραφα που θα πρέπει να επιδείξουν στον πραγματογνώμονα.

Μέσω της νέας υπηρεσίας της Eurolife FFH, κατά την πρώτη κιόλας επίσκεψη υπάρχει η δυνατότητα απευθείας συμφωνίας μεταξύ πραγματογνώμονα και ασφαλισμένου-δικαιούχου αποζημίωσης. O πραγματογνώμονας μάλιστα μπορεί την αμέσως επόμενη ημέρα, να στείλει την εντολή στην εταιρεία με την κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του ασφαλισμένου, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία αποζημίωσης.  

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των πελατών και των συνεργατών της, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα που αλλάζουν και βελτιώνουν την καθημερινότητά τους. Με τη νέα υπηρεσία, η εταιρεία αποδεικνύει ότι διαρκώς εξελίσσει και αναβαθμίζει τη σχέση της με τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, διευκολύνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα.