Τετάρτη, 01 Δεκεμβρίου 2021

Αύξηση 6,6% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Αύγουστο εφέτος, καθώς μόνο σε δύο από τις επιμέρους κατηγορίες των καταστημάτων υπήρξε αρνητικό πρόσημο.

Σημαντική ανάκαμψη του κλάδου κλωστοϋφαντουργίας παρατηρείται κατά το εννεάμηνο του 2021, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ελλήνων Βιομηχάνων Κλωστοϋφαντουργών (ΣΕΒΚ).

Ανοδικά κινήθηκαν τη φετινή Black Friday οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων και ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, όπως προκύπτει από τα στοιχεία Convert Group.

Ακτιβιστές κατά της κλιματικής αλλαγής έβαλαν στόχο 15 αποθήκες της Amazon σε όλη την Ευρώπη κατά τη σημερινή «Black Friday» και η μεγαλύτερη στον κόσμο εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετώπισε επίσης κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας από εργάτες και διανομείς στη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία.

Ο νέος εξωτερικός χώρος του River West άνοιξε εγκαινιάζοντας ένα πρωτοποριακό concept αγορών και διασκέδασης. Στο River West Open κυριαρχούν το πράσινο και το τρεχούμενο νερό που περιβάλλουν όλους τους χώρους του, προσφέροντας στον επισκέπτη μία μοναδική αίσθηση επαφής με την φύση.

Ανοικτά θα είναι τα καταστήματα στις 12 και στις 19 Δεκεμβρίου στα πλαίσια του εορταστικού ωραρίου. Δείτε αναλυτικά το προτεινόμενο από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών ωράριο και τις ημέρες που θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα από τις 12 Δεκεμβρίου, μέχρι και την δεύτερη ημέρα του 2022

Χειρότερα των προσδοκιών κινείται η αγορά, που οδεύει προς την 26η Νοεμβρίου, ημέρα της Black Friday. Όπως τονίζουν στελέχη του εμπορικού κλάδου, η κατανάλωση είναι περιορισμένη, υποτονική. Το ενδιαφέρον των αγοραστών χλιαρό και η επισκεψιμότητα μουδιασμένη.

Αυτή την Παρασκευή κάναμε μαύρα μάτια να τη δούμε... Όμως η αναμονή τελείωσε και η LEROY MERLIN, η εταιρεία που πρώτη έφερε το Black Friday στα είδη σπιτιού στην Ελλάδα το 2017, επανέρχεται στον αγαπημένο θεσμό με ακαταμάχητα deals.

Αγώνα δρόμου, προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα ψηφιακά δεδομένα, κάνουν οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Σε μια συγκυρία που το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων γίνεται πιο σημαντικό από ποτέ, μόνο το 15% των μικρών και πολύ μικρών εταιρειών της χώρας απαντά ότι διαθέτει e-shop ή συμμετέχει σε κάποια online πλατφόρμα (τύπου Skroutz).

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ