Στο «βαρύ χαρτί» της, που κατά τη διοίκηση είναι το γιαούρτι, οι πωλήσεις του οποίου εντός της Ελλάδας αντιπροσωπεύουν το 45% του συνολικού της τζίρου, συνεχίζει να επενδύει η βορειοελλαδική γαλακτοβιομηχανία «Μεβγάλ».

Η αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Μαίρη Χατζάκου επεσήμανε ότι στόχος είναι την επόμενη τριετία να επιτευχθεί ο τριπλασιασμός του μεριδίου αγοράς στη συγκεκριμένη κατηγορία εντός των ελληνικών συνόρων, όπου σήμερα ανέρχεται στο 2,8%.

Στη διάρκεια σημερινού γεύματος, παρουσιάστηκε το νέο στραγγιστό γιαούρτι 2% και 5% της εταιρείας, και η κ. Χατζάκου επισήμανε ότι το 20% των ελληνικών εξαγωγών γιαουρτιού αντιστοιχεί στη «Μεβγάλ». Διευκρίνισε δε ότι στην ιταλική αγορά η Μεβγάλ στο γιαούρτι έχει μερίδιο αγοράς 5%, στην αυστριακή ένα εντυπωσιακό 86% και στη νορβηγική ποσοστό 90% στα προϊόντα με ιδιωτική ετικέτα (own label).

Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά μεγέθη της, η βορειοελλαδική εταιρεία πέτυχε αύξηση 10,8% στα αποτελέσματα τριμήνου και σύμφωνα με την κ. Χατζάκου για το σύνολο του 2018 ο τζίρος εκτιμάται ότι θα φτάσει στα 121,5 εκατ. ευρώ, από 107,7 εκατ. ευρώ το 2017, τα EBITDA αναμένεται να πρσοεγγίσουν τα 9,5 εκατ. ευρώ, έναντι των 8,1 εκατ. ευρώ και ο κύκλο εργασιών εξωτερικού υπολογίζεται ότι θα διαμορφωθεί στα 36,7 εκατ. ευρώ, από 33,4 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την ίδια, οι εργαζόμενοι της εταιρείας ανέρχονταν σε 630 το 2017 και φέτος ο αριθμός τους θα αυξηθεί σε 642.

Για το επενδυτικό πρόγραμμα της τριετίας 2019-2021, η κ. Χατζάκου υπογράμμισε μεν ότι οι επενδύσεις γίνονται βάσει των αναγκών που προκύπτουν, ωστόσο εκτίμησε ότι θα είναι σίγουρα άνω των 5 εκατ. ευρώ.

Συγκεκριμένα για την επένδυση στο τμήμα παραγωγής γιαούρτης που ολοκλήρωσε πρόσφατα η Μεβγάλ, η κα Χατζάκου υπενθύμισε ότι αυτή είναι ύψους 5,3 εκατ. ευρώ και η υλοποίησή της οδήγησε σε αύξηση της δυναμικότητας της εταιρείας κατά 30%-40%. Η επένδυση που έγινε περιελάμβανε εγκατάσταση νέας γραμμής παραγωγής με separator γιαούρτης, αγορά μηχανής συσκευασίας γιαούρτης ultra clean (υψηλής υγιεινής) και δημιουργία νέου χώρου συσκευασίας γιαούρτης, με προδιαγραφές clean area ISO 8 (κλιματισμός και φιλτράρισμα του αέρα).