Καινοτομία, έρευνα, διαφορετική επιχειρηματικότητα και αξιοποίηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της Ελλάδας, θέτει ως προτεραιότητες ο πρόεδρος και ιδρυτής της Apivita, Νίκος Κουτσιανάς.

Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, με την ευκαιρία της επίσκεψης του Προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Μαρκόπουλο Αττικής, ο κ. Κουτσιανάς ααφέρθηκε στους τρεις πυλώνες, που προσδιορίζουν τη λειτουργία και οργάνωση της Apivita, δηλαδή, την Καινοτομία, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την Έρευνα, τους οποίους επικαλέστηκε και κατά την επίσκεψή του, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

O κ.Κουτσιανάς χαρακτήρισε πολύ σημαντική την επίσκεψη του Προέδρου της Δημοκρατίας, καθώς, όπως σημείωσε, ενημερώθηκε σχετικά με το τι είναι μία διαφορετική επιχειρηματικότητα, που τόσο ανάγκη έχει η Ελλάδα και όλη η ανθρωπότητα.

Περιγράφοντας την Apivita ο κ. Κουτσιανάς έκανε λόγο για μία εταιρεία που αγκαλιάζει την ελληνική φύση, τον Ιπποκράτη και τη μελισσοκομία, κατασκευάζοντας προϊόντα φυσικά, αποτελεσματικά, ολιστικά, που μεταφέρουν την ελληνική φύση, τον Ιπποκράτη και τα μελισσοκομικά προϊόντα και κατά συνέπεια την Ελλάδα σε 15 χώρες του κόσμου.

Μάλιστα, δήλωσε υπερήφανος για τη δημιουργία αυτής της εταιρείας και εξέφρασε την πεποίθησή του, ότι θα είναι η επιχειρηματικότητα που αφήνουμε κληρονομιά για τις επόμενες γενιές, αφού πρώτα ξαναγυρίσουμε στις ρίζες μας.

«Μία επιχειρηματικότητα που θα αντιστρέψει όλο αυτό το κακό που έχουμε κάνει όλα αυτά τα χρόνια, μιας επιχειρηματικότητας εννοώ παλαιάς, που υπήρχε, που έχει φτάσει την ανθρωπότητα στα 208 τρισ. παγκόσμιο χρέος, που δεν μπορεί να βγει με τίποτα, με όποια επιχειρηματική δραστηριότητα».

Όπως υποστήριξε «χρειάζεται να ξαναρθούμε πίσω στις ρίζες μας στην αρχαία Ελλάδα, να θυμηθούμε τον Ιπποκράτη και τις σοφίες του, τον Αριστοτέλη με την Αριστεία, τον Πλάτωνα "Όμοιος ομοίω αεί πελάζει", τον Σωκράτη "Εν οίδα ότι ουδέν οίδα" και να ξεκινήσουμε σε βάση μηδενική, ξέροντας ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Ελλάδος μας».

Αναλύοντας, δε, αυτά τα πλεονεκτήματα αναφέρθηκε στην ελληνική φύση, τα αρωματικά φυτά, τα μελισσοκομικά προϊόντα, γενικότερα τα διατροφικά προϊόντα και κατέληξε με την επισήμανση ότι όλα αυτά αποτελούν την αφετηρία για να ξαναδιδάξουμε και πολιτισμό και επιχειρηματικότητα.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Apivita ιδρύθηκε το 1979 από τους Νίκο και Νίκη Κουτσιανά, οι οποίοι δημιούργησαν τα πρώτα τους φυσικά καλλυντικά, χρησιμοποιώντας στην βάση τους μελισσοκομικά προϊόντα και φυτικά εκχυλίσματα βοτάνων. Σήμερα, η Apivita έχει αναπτύξει και εδραιώσει πάνω από τριακόσια οργανικά, προϊόντα για το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά. Τον Μάρτιο του 2017 το πλειοψηφικό πακέτο της απέκτησε η ισπανικών συμφερόντων PUIG, μια εταιρία με παγκόσμια παρουσία που δραστηριοποιείται στον χώρο της μόδας, των αρωμάτων και καλλυντικών.