Η Κωτσόβολος έχει καταφέρει να κερδίζει μερίδια αγοράς μέσα σε περιόδους κρίσης, επενδύοντας στα συγκριτικά της πλεονεκτήματα ανέφερε ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος - Dixons South East Europe σε διαδικτυακή παρουσίαση των αποτελεσμάτων για το οικονομικό έτος 2019 -2020, στις 15 Ιουλίου 2020.

Ο κ. Βασιλάκος εκτίμησε ότι η αγορά ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα θα γνωρίσει μεγάλη ύφεση την περίοδο Σεπτεμβρίου 2020 - Ιανουαρίου 2021 που με συντηρητικές εκτιμήσεις θα φθάσει από -15% ως -20% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, υπογραμμίζοντας πάντως ότι οι προοπτικές θα είναι ιδιαίτερα ευοίωνες από την ερχόμενη καλοκαιρινή περίοδο. Σε κάθε περίπτωση η Κωτσόβολος θα κινηθεί σε πολύ καλύτερα επίπεδα από το μέσο όρο της αγοράς

Ο κ. Βασιλάκος υπογράμμισε ότι η Κωτσόβολος με τις επενδύσεις που είναι σε εξέλιξη τόσο στο δίκτυο καταστημάτων όσο και στα ψηφιακά κανάλια θα γίνει η πιο σύγχρονη πολυκαναλική (omnichannel) εταιρία στον τομέα της στην Ευρώπη και μια από τις πιο σύγχρονες διεθνώς, επισημαίνοντας ότι η εταιρία πλέον εστιάζει την προσπάθεια όχι μόνον στον ανταγωνισμό από εγχώριες εταιρίες αλλά και από πιθανούς διεθνείς παίκτες

Αποτελέσματα 2019-2020

Όπως ανέφερε ο κ. Βασιλάκος, η χρονιά 2019 - 2020 συμπληρώνει μία τετραετία σημαντικής αύξησης πωλήσεων ύψους 46% στο σύνολο. Συγκεκριμένα, για το οικονομικό έτος 2019 - 2020, ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα 538 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3,5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος 2018 - 2019, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα 26,2 εκατ. ευρώ, από 25,2 εκατ. ευρώ που ήταν το προηγούμενο έτος. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα 21,3 εκατ. ευρώ, από 20,1 εκατ. ευρώ το 2018 - 2019. Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα 11,4 εκατ. ευρώ, από 10,7 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. 

Όπως αναφέρθηκε με συνεχείς επενδύσεις στο εκτενές δίκτυο των 95 φυσικών καταστημάτων, αλλά και στο kotsovolos.gr, η Κωτσόβολος πετυχαίνει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε όλα τα σημεία επαφής της με τους πελάτες της. Καινοτόμες εφαρμογές και αναβαθμισμένα εργαλεία εξυπηρέτησης βοηθούν τους συμβούλους πωλήσεων να βελτιστοποιήσουν την αγοραστική εμπειρία. Η εταιρία τη χρονιά που πέρασε λάνσαρε το Pay Express, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους γρήγορα, σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος, χωρίς να περάσουν από κάποιο ταμείο, παρά μόνο μέσω του κινητού που φέρει πάνω του ο σύμβουλος πωλήσεων. Η πρωτοπόρα εφαρμογή Pay Εxpress, σε συνδυασμό με τα Ταμεία Express σε θέσεις πωλητών, μια ακόμη πρωτοπορία της Κωτσόβολος, δημιουργήθηκαν για να αναβαθμίσουν την εμπειρία αγοράς, αποτελώντας ένα σημαντικό σύμμαχο και στην προστασία της δημόσιας υγείας την περίοδο αυτή, όπως επισημάνθηκε. 

Επίσης αναφέρθηκε ότι με σημαντικές τεχνολογικές επενδύσεις στην εφοδιαστική της αλυσίδα και με μία νέα ακόμα υπερσύγχρονη αποθήκη 17.000 τμ., η Κωτσόβολος αυξάνει σημαντικά όχι μόνο τις επιχειρησιακές της δυνατότητες και την παραγωγικότητά της, αλλά πετυχαίνει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης για τους πελάτες της.

Έμφαση δόθηκε και στην συμβολή της ομάδας των 2.600 εργαζομένων της σημειώνοντας ότι η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στους εργαζομένους της με πάνω από 53.000 ώρες εκπαίδευσης τον προηγούμενο χρόνο.