Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο "σπάνε” οι online πωλήσεις των σούπερ μάρκετ και των online φαρμακείων, καθώς τόσο η καραντίνα, όσο και η Black Friday έδωσαν τεράστια ώθηση στις συγκεκριμένες αγορές

Από την 1η έως τις 27 Νοεμβρίου, περίοδος που συμπίπτει χρονικά με τη δεύτερη καραντίνα, οι πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ υπερτριπλασιάσθηκαν σημειώνοντας ποσοστιαία άνοδο 319% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα έναν χρόνο πριν και των online φαρμακείων διπλασιάσθηκαν καταγράφοντας άνοδο 103%, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Convert Group που δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ακόμη πιο εντυπωσιακή όμως είναι η πορεία των πωλήσεων των εν λόγω καναλιών την Black Friday, όπου παραδοσιακά το "παιχνίδι” των προσφορών και των πωλήσεων είναι στα "χέρια” των μεγάλων του λιανεμπορίου που πωλούν διαρκή καταναλωτικά αγαθά.

Από τα στοιχεία της Convert Group, προκύπτει πως αυτό το οχυρό δεν αποτελεί πλέον προνομιακό χώρο των αλυσίδων διαρκών καταναλωτικών αγαθών. Για του λόγου το αληθές, χθες Παρασκευή 27 Νοεμβρίου (Black Friday) καταγράφηκε νέο ημερήσιο ρεκόρ σε δαπάνη στα online φαρμακεία και η δεύτερη καλύτερη επίδοση, από άποψη δαπάνης, στα οnline super markets, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν από την έναρξη του δεύτερου lockdown. Συγκεκριμένα χθες, καταγράφηκε επιπλέον άνοδος +26% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ και +104% στα online φαρμακεία σε σχέση με τις τρεις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου. Βέβαια θα πρέπει να σημειώσουμε ότι χθες "έπεσαν” στους λογαριασμούς των συνταξιούχων και των υπαλλήλων του Δημοσίου συντάξεις και μισθοί.

Πηγή: Capital.gr, της Αλεξάνδρας Γκίτση