Τρίτη, 28 Ιουνίου 2022

Το σύνολο της αγοράς οδηγεί ο Σκλαβενίτης, όντας ο μεγαλύτερος αυτή τη στιγμή παίκτης στην εγχώρια αγορά σούπερ μάρκετ, ο οποίος κατά πληροφορίες γράφει αύξηση πωλήσεων στο διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου του 2021 στα επίπεδα του 5,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2020, αποτελώντας αυτή τη στιγμή τον μόνο παίκτη από τους μεγάλους της αγοράς που συνεχίζει να γράφει καθαρή ανάπτυξη πωλήσεων στη λιανική.

Δύο ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα, το κτήριο που στέγαζε το ιστορικό πολυκατάστημα ΜΙΝΙΟΝ, έλαμψε και πάλι, δημιουργώντας γιορτινή ατμόσφαιρα σε μια ιδιαίτερα πολυσύχναστη περιοχή της Αθήνας, κοντά στην πλατεία Ομονοίας.

«Η εκτίμηση του κόστους για το φετινό χριστουγεννιάτικο τραπέζι (6-8 ατόμων) κυμαίνεται από 82,56 έως 113,90 ευρώ. Πρόκειται για μεταβολή της τάξης του 9,3 % έως 18,5 % σε σύγκριση με το αντίστοιχο τραπέζι του 2020. Υπενθυμίζουμε ότι η αγορά των Χριστουγέννων 2020 λειτούργησε υπό καθεστώς lock down».

Η πρόσβαση στη χρηματοδότηση και η ανάγκη επιτάχυνσης της αναμόρφωσης και ψηφιοποίησης του συστήματος απονομής δικαιοσύνης αποτέλεσε το θέμα στο οποίο τοποθετήθηκε, σε πάνελ στο οποίο συμμετείχε, ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Μπρατάκος, στα πλαίσια του ετήσιου συνεδρίου του ΣΕΠΕ για την ψηφιακή οικονομία "Digital Economy Forum 2021: "Digitalization, no longer a choice but a necessity".

Το έργο «Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Γούναρη - Open Mall Galerius», το οποίο εντάσσεται στον πρωτοποριακό θεσμό των Ανοικτών Κέντρων Εμπορίου, παρουσίασαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη ο δήμαρχος της πόλης Κωνσταντίνος Ζέρβας και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Παντελής Φιλιππίδης σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη συμβολή της Δημητρίου Γούναρη με την Πλατεία Ναυαρίνου.

Η αγαπημένη μας περίοδος είναι εδώ! Τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών και τα LEROY MERLIN μας δίνουν την καλύτερη αφορμή για να χαρίσουμε πρωτότυπα δώρα προς τα αγαπημένα μας πρόσωπα, #giatospitimas.

Το μεγάλο μερίδιο που απέσπασε στο πρόγραμμα ψηφιακή μέριμνα, τα κλιματιστικά που πούλησε στον καύσωνα, αλλά και το άνοιγμα της κυπριακής αγοράς έδωσαν ώθηση στα μεγέθη της Κωτσόβολος στο α’ εξάμηνο ενώ στην τελική ευθεία για τα Χριστούγεννα τα υψηλά αποθέματα δημιουργούν αντίβαρο στις ελλείψεις που παρατηρούνται στην αγορά.

Τη νέα, φιλόδοξη στρατηγική που διατηρεί στο επίκεντρο τους καταναλωτές και τους ανθρώπους της παρουσίασε πρόσφατα η Public-MediaMarkt, σε ειδική εκδήλωση για τους διευθυντές του δικτύου και τα στελέχη της.

Αυξημένη κατά 5% είναι η μέση τιμή για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ το 2021 σε σχέση με το 2020, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ