Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου 2021

Τα έσοδα από τον ΦΠΑ για την αλκοόλη και τα οινοπνευματώδη ποτά, καταγράφουν θετική μεταβολή 27,65 εκατ. ευρώ (+42,4%) το πρώτο εξάμηνο του 2021, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο 2020, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων & Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ).

Προς τη σωστή κατεύθυνση, είναι τα μέτρα που εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην 85η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον Ελευθέριο Κούρταλη, Πρόεδρο του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων Κλωστοϋφαντουργών.

H Κίνα κατέθεσε αίτηση για την ένταξή της, στη Συνολική και Προοδευτική Συμφωνία για τη Διασυνοριακή Εταιρική Σχέση στην Περιοχή του Ειρηνικού (CPTPP), όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου, καθώς η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία σε παγκόσμια επίπεδο, επιδιώξει την ενίσχυση της επιρροής της στον εμπορικό τομέα.

Οι μειωμένες πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων τον περασμένο Αύγουστο στην Ελλάδα, αλλά και η μεγάλη αύξηση του αγοραστικού κοινού των υβριδικών μοντέλων, στέλνει το μήνυμα ότι αλλάζει ο χάρτης των πωλήσεων στη χώρα μας.

Η VIVARTIA ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε. και η θυγατρική της ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ Α.Β.Ε.Ε., ανακοίνωσαν σήμερα την υπογραφή δεσμευτικού προσυμφώνου με τον Μιχαήλ Αραμπατζή για την απόκτηση μετοχών του που θα οδηγήσει στην αύξηση του συνολικού ποσοστού τους στις εταιρίες ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ Α.Ε. και ΑΛΕΣΙΣ Α.Β.Ε.Ε., από 49% και 51% αντίστοιχα, σε 75%.

Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., ανακοίνωσε την ένταξη  στο δυναμικό της, ως Γενικού Διευθυντή, του Θεόδωρου Γεροστεργιούδη, τον οποίο η εταιρεία χαρακτηρίζει διακεκριμένο στέλεχος της αγοράς με πολυετή εμπειρία στην πολυεθνική συμβουλευτική εταιρεία KPMG του Ηνωμένου Βασιλείου, στο Λονδίνο, ως Audit and Technology Director.

Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, παρουσιάζει μία νέα διαφημιστική καμπάνια για το Skroutz Plus, τη νέα συνδρομητική υπηρεσία που προσφέρει δωρεάν μεταφορικά στις online αγορές.

Καταλυτικά για το ψηφιακό προφίλ των εμπορικών επιχειρήσεων  της χώρας λειτούργησε - και συνεχίζει να λειτουργεί - η πανδημία. Πλέον, 6 στα 10 εμπορικά καταστήματα της Αθήνας δηλώνουν ότι διαθέτουν ψηφιακό κανάλι πωλήσεων (58,2%).

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ