Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2021

Οι εταιρείες με πελατολόγιο, προοπτικές και υγιή χρηματοοικονομική διάρθρωση, προσελκύουν το ενδιαφέρον ανταγωνιστών, αλλά και από κοινοπραξίες, με επικεφαλής χρηματοοικονομικούς οίκους ή ακόμα και funds. Ενδεικτική είναι η κούρσα για την απόκτηση της αλυσίδας σούπερ-μάρκετ Morrisons, με τη μετοχή της εταιρείας μάλιστα να εκτινάσσεται υψηλότερα του επιπέδου της πρότασης εξαγοράς που συμφωνήθηκε από την αμερικανική Clayton, Dubilier & Rice (CD&R).

Ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα το 2021 διαθέτουν υβριδική τεχνολογία, καταγράφοντας ποσοστό 24,4% επί του συνόλου των πωληθέντων οχημάτων. Ανοδική παραμένει η πορεία των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς το ποσοστό των συνολικών ταξινομήσεων τον προηγούμενο μήνα στην χώρα μας έφθασε το 5,8%.

Η αγορά αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών δείχνει να επανέρχεται στο προ πανδημίας επίπεδο, με τα στοιχεία να δείχνουν μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις σε σχέση με το 2020.

Ο κλάδος του οnline φαρμακείου κατέγραψε ρυθμό ανάπτυξης 20% στην αξία των online πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2021 συγκριτικά με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020 και η συνολική αξία των online αγορών στο συγκεκριμένο κανάλι άγγιξε τα 123,5 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ, σύμφωνα με την εκτίμηση της Convert Group.

Σε μια περίοδο αναδιοργάνωσης της εταιρικής δομής του στην Ελλάδα ο όμιλος Indidex δεν σταματά να επενδύει στην Ελλάδα, όπου άλλωστε διαθέτει ηγετική θέση στο λιανεμπόριο ειδών ένδυσης, με ναυαρχίδα την αλυσίδα Zara.

Το 65,2% του πληθυσμού παγκοσμίως θα έχει κάνει μέχρι το τέλος του 2021 τουλάχιστον μία αγορά μέσω διαδικτύου. Στην Ευρώπη το αντίστοιχο ποσοστό το 2020 ήταν 72%, καθώς σε πολλές χώρες και για μεγάλο χρονικό διάστημα το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν η μοναδική επιλογή προμήθειας πολλών κατηγοριών προϊόντων.

Τη διοικητική της ομάδα ενισχύει η  Public-MediaMarkt (PMM), καθώς υποδέχεται τον κ. Χρήστο Βάρσο, ως Chief Financial Officer, ενώ παράλληλα αναβαθμίζει τον κ. Αντώνη Ματεμτζή, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του Chief Retail Officer.

Μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης ανακύπτουν για την ελληνική ένδυση και κλωστοϋφαντουργία, χάρη στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην ευρωπαϊκή αγορά λόγω της πανδημίας, καθώς ο κλάδος στην Ελλάδα παρουσιάζει υψηλή εξειδίκευση και ευελιξία, ενώ μπορεί να επωφεληθεί και από τη γεωγραφική θέση της χώρας.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ