Τρίτη, 28 Ιουνίου 2022

Χειρότερα των προσδοκιών κινείται η αγορά, που οδεύει προς την 26η Νοεμβρίου, ημέρα της Black Friday. Όπως τονίζουν στελέχη του εμπορικού κλάδου, η κατανάλωση είναι περιορισμένη, υποτονική. Το ενδιαφέρον των αγοραστών χλιαρό και η επισκεψιμότητα μουδιασμένη.

Αυτή την Παρασκευή κάναμε μαύρα μάτια να τη δούμε... Όμως η αναμονή τελείωσε και η LEROY MERLIN, η εταιρεία που πρώτη έφερε το Black Friday στα είδη σπιτιού στην Ελλάδα το 2017, επανέρχεται στον αγαπημένο θεσμό με ακαταμάχητα deals.

Αγώνα δρόμου, προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα ψηφιακά δεδομένα, κάνουν οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Σε μια συγκυρία που το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων γίνεται πιο σημαντικό από ποτέ, μόνο το 15% των μικρών και πολύ μικρών εταιρειών της χώρας απαντά ότι διαθέτει e-shop ή συμμετέχει σε κάποια online πλατφόρμα (τύπου Skroutz).

Δεν χρειάζεται να κοιτάξουμε πιο μακριά από το χαλάκι στην είσοδο του σπιτιού μας προκειμένου να αντιληφθούμε ότι τα online κανάλια των σούπερ μάρκετ έχουν πάρει «φωτιά» εν μέσω πανδημίας.

Τα στοιχεία με τις πωλήσεις αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών για τον Οκτώβριο και κατ’ επέκταση του έτους μέχρι τον 10ο μήνα γνωστοποίησε η ΕΛΣΤΑΤ.

Σε 14,6 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος των επιχειρήσεων στο λιανικό εμπόριο το γ' τρίμηνο εφέτος, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το γ' τρίμηνο του 2020, όπου είχε διαμορφωθεί σε 13,2 δισ. ευρώ.

Νέες επενδύσεις σε νέα καταστήματα εντός της Αττικής ανακοίνωσε η Kωτσόβολος. Πρόκειται για τα δύο νέα της καταστήματα στην Αγία Παρασκευή, στη λεωφόρο Μεσογείων 448, και εντός του νέου εμπορικού κέντρου River West Open, στη Λ. Κηφισού 98, στο Αιγάλεω.

Η μεγάλη καθυστέρηση παράδοσης των αυτοκινήτων, λόγω της έλλειψης των ημιαγωγών, οδηγεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην απόφαση της μείωσης των ποσών που θα δαπανήσουν για διαφήμιση τα ερχόμενα Χριστούγεννα. Όσα πιο λίγα αυτοκίνητα τόσο πιο λίγοι οι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν τους υποψήφιους πελάτες στους εκθεσιακούς χώρους. Πλέον, η διαφήμιση των νέων μοντέλων έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

Τη «δίψα» για απόκτηση πληροφόρησης, προκειμένου να πετύχουν εργασιακή ένταξη στον τομέα της παραγωγής τροφίμων, αποδεικνύει η συμμετοχή των 500 ατόμων στο δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα «The Business of Food», το οποίο ξεκίνησε να «τρέχει» διαδικτυακά εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού και μέχρι τον Απρίλιο του 2022, οπότε και λήγει, οι ωφελούμενοι του υπολογίζεται να ξεπεράσουν τους 1200.

Ο εβδομαδιαίος εκπτωτικός τζίρος της Black Friday, για το 2021, αναμένεται να επανέλθει στα επίπεδα του 80-85% του 2019, σύμφωνα με τις εφετινές εκτιμήσεις από την έρευνα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς για το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Αττικής (ΠΕΣΑ).

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ