Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020

Tην ανάγκη να δοθεί ιδιαίτερο βάρος στην τήρηση των μέτρων κατά του κορονοϊού που έχει αποφασίσει η κυβέρνηση, επεσήμανε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, ο οποίος προήδρευσε ευρείας σύσκεψης με την ηγεσία του Λιμενικού Σώματος στην οποία συμμετείχαν οι περιφερειάρχες του Λιμενικού και η Γενική Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κυρία Χριστιάνα Καλογήρου.

«Η πρόσφατη ανακοίνωση της αύξησης της πληρότητας στα πλοία έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την πραγματικότητα της αύξησης των κρουσμάτων και αποτελεί μια επικίνδυνη για την δημόσια υγεία απόφαση», δήλωσε ο τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός.

Στο 80% από το 60%, που ήταν έως σήμερα, αυξάνεται το πρωτόκολλο των επιβατών στα πλοία της ακτοπλοΐας και στο 85% από το 65% στα πλοία που διαθέτουν καμπίνες.

Από αύριο, 1η Αυγούστου 2020, δικαιούχοι του Μεταφορικού Ισοδύναμου των καυσίμων θα είναι απευθείας οι καταναλωτές. Οι κάτοικοι και οι επιχειρήσεις των 34 νησιών, όπου εφαρμόζεται το μέτρο.

Αντιδράσεις προκαλεί η τροπολογία  που κατέθεσε χθες στη Βουλή ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης, με την οποία δίνεται η δυνατότητα  στα εμπορικά πλοία άνω των 3.000 Κόρων Ολικής Χωρητικότητας (ΚΟΧ), που έχουν νηολογηθεί ή νηολογούνται στην ελληνική σημαία, η υπογραφή διεθνών συλλογικών συμβάσεων εργασίας (PNO ITF TCC ή PNO IBF) για κατώτερα πληρώματα, καθώς και για τις ειδικότητες του ανθυποπλοιάρχου και του γ' μηχανικού.

Μέχρι τις 4 Αυγούστου ισχύουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα για τους επιβάτες στα πλοία της ακτοπλοΐας. Αυτή τη στιγμή ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός επιβατών είναι στο 60% για τα πλοία που δεν διαθέτουν καμπίνες και στο 65% για τα πλοία που διαθέτουν καμπίνες.

ΜΟΝΟ ΣΤΟ BigBusiness.gr. Ωμή παρέμβαση στο έργο της ανεξάρτητης Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων (ΡΑΛ) σχετικά με τη διαχείριση των αποβλήτων στα λιμάνια επιχειρούν  κυβερνητικά στελέχη, με αρμοδιότητες στο υπουργείο Ναυτιλίας, με στόχο την προστασία ιδιωτικών συμφερόντων, αγνοώντας κατ΄ ουσίαν το γράμμα και το πνεύμα της ευρωπαϊκής νομοθεσίας και παρεμβαίνοντας, σε μία διαδικασία που είχε ήδη δρομολογηθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση. Είναι απορίας άξιο, αν για το όλο θέμα είναι ενημερωμένος και ο αρμόδιος υπουργός και η ίδια η κυβέρνηση και τι γνώμη έχουν επί του θέματος.

Η προσπάθεια για περαιτέρω εξοπλισμό του Λιμενικού Σώματος θα συνεχιστεί, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, κατά την τελετή παραλαβής του δεύτερου ταχύπλοου περιπολικού σκάφους από το Λιμενικό Σώμα, δωρεά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), μέσω της εταιρείας κοινωνικής προσφοράς ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ και συγκεκριμένα του ιδρύματος Ωνάση. .

Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων,  Άδωνις Γεωργιάδης συναντήθηκε σήμερα, Δευτέρα 27 Ιουλίου, με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΝΕΧ, Πάνο Ξενοκώστα, με αφορμή την ολοκλήρωση της συμβολαιογραφικής πράξης μεταβίβασης των μετοχών της εταιρίας ΝΕΩΡΙΟΝ Α.Ε. στον νέο επενδυτή.

Στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα στον Πειραιά, ο αποκαλούμενος νέος δρόμος του μεταξιού, φθάνει για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό έδαφος. Το λιμάνι του Πειραιά είναι η πύλη εισόδου των κινεζικών προϊόντων στην Ευρώπη. Και η πύλη αυτή είναι η μεγάλη. Όπως μεταδίδει σε ρεπορτάζ ο ανταποκριτής της γερμανικής Νοτιοδυτικής Ραδιοφωνίας (SWR) στην Ελλάδα, Τόμας Μπόρμαν, η Κίνα έχει επενδύσει την τελευταία δεκαετία περίπου 5 δισ. ευρώ στο λιμάνι του Πειραιά.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ