Νέα δεδομένα στη ναυπηγοεπισκευή στην Ελλάδα, δημιουργεί η είσοδος του πρώτου φορτηγού πλοίου για επισκευή στα Ναυπηγεία του Νεωρίου στη Σύρο, μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα μη λειτουργίας τους.
Νέα δεδομένα στη ναυπηγοεπισκευή στην Ελλάδα, δημιουργεί η είσοδος του πρώτου φορτηγού πλοίου για επισκευή στα Ναυπηγεία του Νεωρίου στη Σύρο, μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα μη λειτουργίας τους.
Το bigbusiness.gr σε συνεργασία με τον Γιώργο Κωτσιάκη* σας ενημερώνει καθημερινά για τη διακύμανση του ναυτιλιακού δείκτη BalticDry και τις τιμές όλων των ναυτιλιακών καυσίμων.
Μια νέα εποχή ξεκινά από σήμερα για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, την πόλη και την οικονομία της Βόρειας Ελλάδας, μετά την χρηματιστηριακή μεταβίβαση του πλειοψηφικού ποσοστού 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) στην South Europe Gateway Thessaloniki Limited.
Στη διάρκεια της αυριανής ημέρας αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία μεταβίβασης του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ) στην εταιρεία ειδικού σκοπού South Europe Getaway Thessaloniki, καθώς επίσης και η εκλογή του νέου διοικητικού συμβουλίου, καθώς η κοινοπραξία κατέθεσε σήμερα το τίμημα των 231,9 εκατ. ευρώ, όπως δήλωσαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ καλά πληροφορημένες πηγές από τους κύκλους της.
Το bigbusiness.gr σε συνεργασία με τον Γιώργο Κωτσιάκη* σας ενημερώνει καθημερινά για τη διακύμανση του ναυτιλιακού δείκτη BalticDry και τις τιμές όλων των ναυτιλιακών καυσίμων.
Το bigbusiness.gr σε συνεργασία με τον Γιώργο Κωτσιάκη* σας ενημερώνει καθημερινά για τη διακύμανση του ναυτιλιακού δείκτη BalticDry και τις τιμές όλων των ναυτιλιακών καυσίμων.
Το bigbusiness.gr σε συνεργασία με τον Γιώργο Κωτσιάκη* σας ενημερώνει καθημερινά για τη διακύμανση του ναυτιλιακού δείκτη BalticDry και τις τιμές όλων των ναυτιλιακών καυσίμων.
Το αργότερο μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία που αφορά στη μεταβίβαση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) στην εταιρεία ειδικού σκοπού «South Europe Gateway Thessaloniki Ltd» (SEGT).
Αύξηση 1,1% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) τον Ιανουάριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Ιανουαρίου 2017 και πλέον αριθμεί 1.854 πλοία. Μείωση 0,3% είχε καταγραφεί κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2017 προς το 2016.
Το bigbusiness.gr σε συνεργασία με τον Γιώργο Κωτσιάκη* σας ενημερώνει καθημερινά για τη διακύμανση του ναυτιλιακού δείκτη BalticDry και τις τιμές όλων των ναυτιλιακών καυσίμων.
Τράπεζες - Ιαν 31, 2024, 00:51
Τράπεζες - Ιαν 30, 2024, 00:00
Διεθνής Οικονομία - Ιαν 29, 2024, 23:28
Νέες Τεχνολογίες - Ιαν 29, 2024, 22:54
Χρηματιστήρια - Ιαν 29, 2024, 22:39
Βιομηχανία - Ιαν 29, 2024, 22:25
Πηγές - Ιαν 29, 2024, 22:17
Διεθνής Οικονομία - Ιαν 25, 2024, 00:37