Έως και πενταπλάσια οικονομικά οφέλη μπορεί να φέρει στον Πειραιά η ανάπτυξη της «homeport» κρουαζιέρας. Δηλαδή να είναι ο Πειραιάς σημείο εκκίνησης και τερματισμού της κρουαζιέρας, κι όχι μόνο ενδιάμεσος σταθμός.

Αυτό ανέφερε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Βασίλης Κορκίδης με αφορμή την παρουσίαση σχετικής μελέτης στο πλαίσιο της 4ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού "Greek Tourism Expo"

Ο κ. Κορκίδης, δήλωσε σχετικά: «Οι προσπάθειές μας επικεντρώνονται στον Πειραιά, καθώς είναι ο μεγαλύτερος λιμένας αφετηρίας κρουαζιέρας στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας τις σημαντικότερες προοπτικές ανάπτυξης. Εκεί λαμβάνει χώρα περίπου το 75% των home-portings, και επιπλέον είναι ο μεγαλύτερος λιμένας κρουαζιέρας της χώρας μας γενικότερα, (με πάνω από 1 εκατομμύριο κινήσεις επιβατών το 2016), και ο 7ος μεγαλύτερος λιμένας κρουαζιέρας στη Μεσόγειο.

Ως εκ τούτου, έχουμε καταθέσει στους αρμόδιους φορείς τις σχετικές προτάσεις μας, βασισμένοι πάντα στα πολλαπλασιαστικά οφέλη της ύπαρξης εσωτερικών και εξωτερικών συνεργιών και συνεργασιών, στα πρότυπα οργάνωσης επιχειρηματικών - «κλαδικών Clusters». Κατ' επέκταση, έχουμε θέσει, ως παράγοντα ζωτικής σημασίας για την περαιτέρω ανάπτυξη της Κρουαζιέρας και τη δημιουργία «homeport» στον Πειραιά, την ανάπτυξη άμεσων συνεργιών εντός του τριγώνου «λιμάνι-πόλη-φορείς».

Το ΕΒΕΠ θα βοηθήσει με κάθε μέσο που διαθέτει στην ανάπτυξη της «homeport» κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά, που μπορεί να επιφέρει έως και πενταπλάσια οικονομικά οφέλη, σε σχέση με την «transit» κρουαζιέρα, όχι μόνο για την οικονομία της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, αλλά και για την εθνική μας οικονομία».