Για την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς, αλλά και τα μεγάλα έργα όπως η γραμμή 4 του μετρό, μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε πως σήμερα στην Αθήνα έχουμε 3.000 περισσότερα δρομολόγια λεωφορείων την ημέρα σε σχέση με τον Σεπτέμβριο, και κυκλοφορούν 1.250 λεωφορεία από 850, αύξηση σχεδόν 50%. Ανέφερε, επίσης, ότι μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου θα αρχίσουν να κυκλοφορούν σταδιακά και τα άλλα 300 λεωφορεία με leasing, μετά το πράσινο φως που δόθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

«Η ανανέωση του στόλου με προμήθεια νέων λεωφορείων εντάσσεται στο Ταμείο Ανάκαμψης και θα γίνει σε δύο φάσεις. Μέσα στο επόμενο τρίμηνο τα λεωφορεία θα φτάσουν περίπου τα 1.500» τόνισε ο υπουργός και προσέθεσε πως «το ζήτημα δεν είναι μόνο τα λεωφορεία, αλλά και οι οδηγοί. Για αυτό προχωρούν προσλήψεις, για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια. Δημιουργήθηκαν ειδικότερα 655 νέες θέσεις εργασίας σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ».

Παράλληλα άσκησε κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η προηγούμενη κυβέρνηση, ξέρετε πού έκανε αύξηση στα μέσα μαζικής μεταφοράς; Σε ένα πράγμα μόνο, στην τιμή του εισιτηρίου, από το 1,20 στο 1,40. Και εμείς την τιμή του εισιτηρίου τη μειώσαμε πάλι».

Ο κ. Καραμανλής είπε ότι στα μέσα μεταφοράς, από την ίδια τη φύση τους προφανώς και υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης του ιού, για αυτό άλλωστε και πρώτα έγινε σε αυτά υποχρεωτική η μάσκα πριν τους υπόλοιπους δημόσιους χώρους. Από εκεί και πέρα, σημείωσε, «πολλοί επιστήμονες έχουν επισημάνει ότι άλλες δραστηριότητες συμβάλλουν περισσότερο στη διάδοση του ιού, ιδίως όταν δεν λαμβάνονται μέτρα προστασίας». Προσέθεσε δε ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, οι γραμμές όπου παρουσιάζονται προβλήματα, όπου δηλαδή η πληρότητα είναι πάνω από 65%, δεν ξεπερνούν τις 20 και σε αυτές δίνεται το μεγαλύτερο βάρος.

Για το μεγάλο έργο της γραμμής 4 του μετρό, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε ότι ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες και μέσα στο επόμενο τρίμηνο θα έχουν στηθεί εργοτάξια σε σημεία όπως η πλατεία Εξαρχείων.

Όσον αφορά στην επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, σημείωσε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το αποσύνδεσε από την παραχώρηση της Αττικής Οδού και ως εκ τούτου δεν θα υπάρχουν διόδια σε αυτό το δρόμο.

Είπε επίσης ότι πριν από δύο ημέρες ξεκίνησε η δεύτερη φάση του διαγωνισμού ΣΔΙΤ για τον ΒΟΑΚ, το μεγαλύτερο οδικό έργο αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε τέλος στη λελογισμένη προσπάθεια ανοίγματος κάποιων οικονομικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων, επισημαίνοντας την κόπωση των πολιτών, καθώς και την πορεία του εμβολιασμού.