Σε ποσοστό 68% έχει φτάσει κατασκευή του έργου της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά με τις σήραγγες να έχουν ολοκληρωθεί ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η τοποθέτηση των σιδηροδρομικών γραμμών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, στους σταθμούς «ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ», «ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ», «ΝΙΚΑΙΑ» και «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ» έχουν ολοκληρωθεί οι φέροντες οργανισμοί και βρίσκονται σε εξέλιξη τα αρχιτεκτονικά τελειώματα και η εγκατάσταση των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων. Στα «ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ» βρίσκεται σε εξέλιξη ο φέρων οργανισμός του σταθμού. Στον σταθμό «ΠΕΙΡΑΙΑΣ» έχουν επιλυθεί όλα τα τεχνικά προβλήματα και έχουν ολοκληρωθεί οι διαφραγματικοί τοίχοι.

Παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη η γενική εκσκαφή του σταθμού και η τοποθέτηση των μεταλλικών αντηρίδων.

Οι τρείς πρώτοι σταθμοί («ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ», «ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ» και «ΝΙΚΑΙΑ») έχει προγραμματιστεί να τεθούν σε λειτουργία έως 30/06/2019 ενώ οι υπόλοιποι σταθμοί («ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ», «ΠΕΙΡΑΙΑΣ» και «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ») αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία το αργότερο έως 30/06/2021.

Έργο Τραμ

Οι εργασίες για την κατασκευή του τροχιοδρόμου της επέκτασης του ΤΡΑΜ στον Πειραιά καθώς και των αναπλάσεων των προσκείμενων και απέναντι πεζοδρομίων των δρόμων που διέρχεται το Τραμ έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό 95% έχοντας αναβαθμίσει το αστικό περιβάλλον του εμπορικού κέντρου της πόλης Πειραιά.

Σ´ αυτή τη φάση βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες στην τερματική στάση «Ακτή Ποσειδώνος» (λιμάνι) καθώς και στον κόμβο ακτή Ποσειδώνος – Ακτή Μιαούλη – Εθν. Αντιστάσεως και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Απριλίου.
Στο τελευταίο τμήμα του τροχιοδρόμου στην Βασ. Γεωργίου, από την οδό Φίλωνος έως Εθν. Αντιστάσεως, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη αρχαιολογική ανασκαφή μετά το τέλος της οποίας θα ολοκληρωθούν οι εργασίες του τροχιοδρόμου στο σύνολό τους.

Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Αττικό Μετρό, με εξαίρεση το υπολειπόμενο 5% των εργασιών του τροχιοδρόμου του Τραμ, η καθυστέρηση του οποίου, εν πολλοίς οφείλεται σε μη αναμενόμενα αρχαιολογικά ευρήματα στην περιοχή του Τινάνειου Κήπου, η πρόοδος των εργασιών σε Τραμ και Μετρό βρίσκεται σε πλήρη συμφωνία με τα επικαιροποιημένα ρεαλιστικά χρονοδιαγράμματα, για τα οποία η Αττικό Μετρό έχει το τελευταίο χρονικό διάστημα ενημερώσει τον λαό και τους φορείς της πόλης του Πειραιά. Αφήνοντας πίσω τις, οφειλόμενες σε λάθος σχεδιασμούς και παραλείψεις, καθυστερήσεις του παρελθόντος, η Αττικό Μετρό καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ούτως ώστε να παραδοθούν τα έργα σε χρόνους πριν από τους προβλεπόμενους την παρούσα στιγμή.

Συνάντηση εργασίας διοικήσεων ΟΑΣΑ και ομίλου LG για την πορεία εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου

Θέματα που αφορούν την πορεία εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια συνάντησης εργασίας που είχε σήμερα η διοίκηση του ΟΑΣΑ με τη διοίκηση του διεθνούς ομίλου LG, που σε κοινοπραξία με την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ, κατασκεύασαν και λειτουργούν το «Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου» στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Σύμφωνα με την διοίκηση του ΟΑΣΑ η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, παρά τις όποιες δυσκολίες που υπήρξαν, βρίσκεται πλέον σε πλήρη εξέλιξη και ολοένα και περισσότεροι επιβάτες εμπιστεύονται τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, όπως αποδεικνύει η αυξανόμενη διάθεση πιστοποιημένων και απρόσωπων ATH. ENA Card.

Στη συνάντηση, από πλευράς ΟΑΣΑ, συμμετείχαν ο πρόεδρος του ΔΣ Τάσος Ταστάνης, ο διευθύνων σύμβουλος Ιωάννης Σκουμπούρης και υπηρεσιακοί παράγοντες και από πλευράς LG, αντιπροσωπεία με επικεφαλής τον αντιπρόεδρο του Ομίλου Billy Back και συμμετέχοντες τον γενικό οικονομικό διευθυντή Thomas Kim, τον αντιπρόσωπο Πωλήσεων John Lee, τον διευθύνοντα σύμβουλο της LG CNS Ελλάς Yoo Matthew και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη.