Ο Γενικός Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας  του Υπουργείου Εξωτερικών και Πρόεδρος της Enterprise Greece, κ. Ιωάννης Σμυρλής, απηύθυνε χαιρετισμό κατά την πρώτη ψηφιακή εκδήλωση του Αραβο-Ελληνικού Επιμελητηρίου για το Νέο Έτος, με θέμα την παραδοσιακή κοπή της Βασιλόπιτας.

Ο κ. Σμυρλής, αναφέρθηκε στην πολύ δύσκολη περίοδο, λόγω της πανδημίας, για τον τομέα της οικονομίας, όχι μόνο σε εθνικό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, με την Enterprise Greece να παραμένει, ωστόσο, προσηλωμένη στις στρατηγικές της προτεραιότητες με αξιοσημείωτα αποτελέσματα.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Σμυρλής επεσήμανε, ότι εν μέσω ιδιαίτερα δυσμενών συνθηκών για την παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας, η Enterprise Greece κατήρτισε 70 νέες επενδυτικές προτάσεις για ενδιαφερόμενους ξένους επενδυτές, υποστήριξε 47 επενδυτικά σχέδια που αναμένεται να δημιουργήσουν τουλάχιστον 6,000 νέες θέσεις εργασίας και συνέδραμε σε εμβληματικές συμφωνίες όπως η Επιστολή Πρόθεσης Συνεργασίας με την Next.e.GO Mobile SE και το Μνημόνιο Συνεργασίας με την Volkswagen για την υλοποίηση του smart and sustainable island.

Επίσης, προχώρησε στην αξιολόγηση 14 νέων έργων στρατηγικών επενδύσεων, συνολικού προϋπολογισμού 2,8 δισεκατομμυρίων ευρώ που θα δημιουργήσουν 2,057 νέες θέσεις εργασίας, ένα αποτέλεσμα που υπερβαίνει το άθροισμα των στρατηγικών επενδύσεων των ετών 2015-2019.

Όσον αφορά τον τομέα του Εξωτερικού Εμπορίου, ο Γενικός Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας ανέφερε ότι η Enterprise Greece, καινοτόμησε και εισήγαγε νέα, ψηφιακά εργαλεία για την υποστήριξη των εξαγωγικών επιχειρήσεων, οι οποίες αποδείχτηκαν ανθεκτικές, με τις ελληνικές εξαγωγές να σημειώνουν αύξηση τη χρονιά που πέρασε.

Ολοκληρώνοντας, ο κ. Σμυρλής τόνισε ότι στο πλαίσιο του επιχειρησιακού σχεδιασμού για το 2021, θα χρησιμοποιηθούν σύγχρονες μέθοδοι και καινοτόμα εργαλεία ενίσχυσης της εξωστρέφειας, στήριξης των επιχειρήσεων, προώθησης των ελληνικών προϊόντων, καθώς επίσης και προσέλκυσης νέων επενδύσεων.

Η θετική προβολή της Ελλάδας, καθώς και η διασφάλιση της παρουσίας της σε σημαντικά κέντρα αποφάσεων της Ευρώπης, η διοργάνωση εκθέσεων σε ψηφιακό περιβάλλον και τα διαδικτυακά σεμινάρια για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εξαγωγικών επιχειρήσεων, όπως και η εστίαση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και στις ψηφιακές καμπάνιες στα μέσα κοινωνικές δικτύωσης, αποτελούν για τον ίδιο δράσεις προτεραιότητας για το 2021.