Στην παραγωγή και διάθεση δύο νέων ξενοδοχειακών σειρών περιποίησης προχωρά η εταιρεία Παπουτσάνης. Πρόκειται για μια σειρά ξενοδοχειακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά, υπό την επωνυμία Papoutsanis Kids, καθώς και για μια premium σειρά ξενοδοχειακών καλλυντικών, υπό το νέο σήμα SARBACANE. Η τοποθέτησή τους ξεκινά τον Νοέμβριο του 2018.

H κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδιασμού μακροχρόνιας ανάπτυξης της εταιρείας Παπουτσάνης μέσω, μεταξύ άλλων, της ενίσχυσης της παρουσίας της στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων. Σήμερα η κατηγορία αντιπροσωπεύει το 34% του κύκλου εργασιών της εταιρείας. 

Στόχος της Παπουτσάνης είναι η διεύρυνση του δικτύου της σε μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων στην Ευρώπη, αλλά και η περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της σε ταχέως αναπτυσσόμενες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων, όπως τα boutique hotels.

Ο Επιχειρησιακός Γενικός Διευθυντής της Παπουτσάνης, Παναγιώτης Κατσόγιαννης, δήλωσε σχετικά: «Στην Παπουτσάνης εξελισσόμαστε διαρκώς, αναπτύσσοντας ποιοτικά προϊόντα που καλύπτουν το εύρος των αναγκών των καταναλωτών και των πελατών μας. Η δημιουργία των δύο νέων σειρών ξενοδοχειακής περιποίησης SARBACANE και Papoutsanis Kids, εμπλουτίζει την προϊοντική μας γκάμα στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία αποτελεί, άλλωστε, βασικό πυλώνα ανάπτυξης της εταιρείας μας σε Ελλάδα και εξωτερικό».

Τα νέα προϊόντα της Παπουτσάνης θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στην έκθεση Xenia που φέτος θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 24 και 26 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. Το περίπτερο της εταιρείας θα βρίσκεται στο HALL 4- Stand A13 & B14.