Ένα άδειο, πλαστικό μπουκάλι Coca-Cola έχει πρωταγωνιστή η νέα καμπάνια που δημιούργησε η Ogilvy Greece, προκειμένου να παρακινήσει τους Έλληνες να ανακυκλώσουν τα μπουκάλια τους, για να δημιουργήσουν χρήσιμα αντικείμενα παραλίας. Το μπουκάλι αναπολεί την ζωή που αφήνει, λίγο πριν ανακυκλωθεί και «ξαναγεννηθεί» σαν ξαπλώστρα.

zerowastebeaches

Σκοπός της επικοινωνίας είναι να παροτρύνει τους χρήστες να μπουν στο Facebook Messenger της Coca-Cola και να συνομιλήσουν με το chatbot που δημιουργήθηκε για την ενέργεια. Σε αυτό, κάθε χρήστης καλείται να ανεβάσει φωτογραφία του δικού του πλαστικού μπουκαλιού. Μέσω Artificial Intelligence, το chatbot αναγνωρίζει το υλικό του μπουκαλιού και λεπτομέρειες για το περιεχόμενό του. Όταν πρόκειται για πλαστικό μπουκάλι, παρακινεί το κοινό να επιλέξει σε τι αντικείμενο παραλίας θέλει να ανακυκλωθεί: σε αποδυτήρια, διάδρομο ή ξαπλώστρα. Στη συνέχεια, ο χρήστης επιλέγει το χρώμα του αντικειμένου και την παραλία, στην οποία θέλει να δοθεί ως δώρο. Τέλος καλείται να ανακυκλώσει το μπουκάλι του, στους μπλε κάδους, για να του δώσει 2η ζωή, μέσω της τεχνολογίας του 3D printing.

H καμπάνια, που «τρέχει» σε τηλεόραση, outdoors και digital media δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος Zero Waste Beaches της Coca-Cola, που εντάσσεται στο ευρύτερο όραμα του brand για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα».

Την επικοινωνία «ντύνει» μουσικά μια νέα διασκευή του “My way” του Frank Sinatra, που δημιουργήθηκε ειδικά για τις ανάγκες της καμπάνιας.