Η πλατφόρμα εμπειρίας ψηφιακής οθόνης του Ηνωμένου Βασιλείου, Raydiant, προσφέρει τώρα μια νέα εικονική δοκιμαστική λύση σε πελάτες λιανικής μόδας. Η εικονική δοκιμή μεταφέρεται στα καταστήματα από τη Zyler, την τεχνολογία μόδας που επιτρέπει στους πελάτες να βλέπουν τον εαυτό τους με οποιοδήποτε ρούχο χωρίς να χρειάζεται να τους δοκιμάσουν σωματικά.

Αυτό σημαίνει ότι οι χώροι λιανικής μπορούν να μεταμορφωθούν, μεγιστοποιώντας τον χώρο και αξιοποιώντας τις τελευταίες καινοτομίες στη μόδα. Όταν οι πελάτες βλέπουν τον εαυτό τους σε αντικείμενα πριν από την αγορά, είναι πιο ενθουσιασμένοι με τα προϊόντα, ενισχύεται η εμπιστοσύνη τους. Η μάρκα γίνεται πιο περιεκτική. Οι πελάτες ψωνίζουν και αγοράζουν περισσότερα και είναι λιγότερο πιθανό να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγοράζουν.

Η Raydiant είναι ενθουσιασμένη που προσφέρει αυτή τη νέα εικονική προσφορά δοκιμής σε συνδυασμό με τις λύσεις ψηφιακής σήμανσης. Η εισαγωγή αυτού του τύπου τεχνολογίας θα ενισχύσει το κοινό, θα ενθαρρύνει τη δέσμευση των πελατών και θα επιτρέψει στους πελάτες να προωθήσουν με στυλ.

Ο Alexander Berend, Διευθύνων Σύμβουλος της Zyler, λέει: « Έχουμε συνεργαστεί με τη Raydiant για να βοηθήσουμε τις επωνυμίες να αναλάβουν τον έλεγχο της εμπειρίας τους στην τοποθεσία. Έχουμε δει τεράστιο αντίκτυπο με τους στυλίστες που βοηθούν τους πελάτες τους να βρουν τέλεια αντικείμενα με την εικονική μας λύση δοκιμής. Τώρα είναι πιο εύκολο από ποτέ η εγκατάσταση στο κατάστημα .

Enterprise Times: Τι σημαίνει αυτό για τις επιχειρήσεις.

Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη από την Raydiant. Δουλεύοντας σε συνεργασία με τη Zyler, η εταιρεία δημιουργεί νέους τρόπους προσέγγισης και προσέλκυσης πελατών. Προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η εικονική τεχνολογία δοκιμής δεν είναι πιο διαδεδομένη. Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι μια τεχνολογία που υπόσχεται πολλά, αλλά δεν κατάφερε να απογειωθεί στο mainstream. Ίσως οι καινοτομίες που αναπτύχθηκαν με τη Zyler να φέρουν την τεχνολογία, ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη των στόχων.

Zyler virtual try-on