Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024

Αυξημένη κατά 5% είναι η μέση τιμή για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ το 2021 σε σχέση με το 2020, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

Την εκτίμηση ότι η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα θα κυμανθεί στα 14 δισ. ευρώ το 2021 διατύπωσε ο Καθηγητής Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, της σχολής Διοίκησης, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Γιώργος Δουκίδης, μιλώντας στην 7η Οικονομική Διάσκεψη της ΕΕΝΕ, επισημαίνοντας ότι 5,5 εκατομμύρια Έλληνες αγοράζουν πλέον διαδικτυακά.

Τα στοιχεία με τις πωλήσεις αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών για τον Νοέμβριο και κατ’ επέκταση του έτους μέχρι τον 11ο μήνα γνωστοποίησε η ΕΛΣΤΑΤ.

Τη σημαντική αλλαγή που επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες του καταναλωτικού κοινού τον τελευταίο χρόνο και την μεγάλη επίδραση των πληθωριστικών πιέσεων στο διαθέσιμο εισόδημα και κατ' επέκταση στην αγορά της λιανικής στην Ελλάδα καταδεικνύει έρευνα που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.

Φθίνει η επιχειρηματική δραστηριότητα της μικρής λιανικής (περίπτερα) στην Αττική, με το τζίρο του 2020 να εμφανίζει μείωση περίπου 200 εκατ. ευρώ ενώ ζημιές ύψους 70 εκατ. αναμένονται και για το 2021, και επιπλέον η πλειοψηφία του κλάδου δηλώνει ότι δεν επηρεάζεται από την τουριστική δραστηριότητα.

Στην πιο ώριμη αλλά και κρίσιμή φάση του βρίσκεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα καθώς online αγορές πραγματοποίησε το Α΄ τρίμηνο του 2021 το 60% των καταναλωτών (στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ) με την αύξηση να αγγίζει το 22% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Η LEROY MERLIN αναδείχθηκε ανάμεσα στις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα για το 2021-2022, στο πλαίσιο του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands, που πραγματοποιήθηκε για έβδομη φορά στη χώρα μας.

Η LEROY MERLIN παρακολουθώντας και μένοντας ενημερωμένη γύρω από τις εξελίξεις που αφορούν το περιβάλλον, τις πρακτικές για τη βιωσιμότητα των πόλεων και των κατοικιών, φροντίζει να δρα πρακτικά και με τρόπους χρήσιμους για την κοινωνία και το σύνολο που την απαρτίζει.

Καθώς τα πρώτα χριστουγεννιάτικα τραγούδια ακούγονται ήδη στα καταστήματα, υπό το δέλεαρ ελκυστικών προσφορών, οι καταναλωτές δεν νιώθουν την ανάγκη να ακούσουν από τα ηχεία για άλλη μια φορά το “Last Christmas” – ειδικά όταν έχουν πλέον εξοικειωθεί με το online shopping, αντιλαμβανόμενοι τα οφέλη που τους παρέχει.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ